Compania mizeaza in acest an pe o cifra de afaceri de 15 mil. euro, dupa ce anul trecut a atins un nivel de 12,5 mil. euro. Avansul afacerilor se bazeaza pe cresterea ponderii segmentelor industriale si de usi speciale, la circa 60% din total, potrivit reprezentantilor companiei.
Hormann a prezentant, la targul Construct Expo Ambient, o serie de solutii pentru usile industriale si pentru cele destinate cladirilor de birouri, iar pentru segmentul rezidential expune gama de produse populare (usi de garaj si de intrare in locuinta intro diversitate de finisaje).
Reprezentantii Hormann considera participarea la Construct Expo Ambient ca o oportunitate de a comunica mai bine cu clientul final din zona rezidentiala. Astfel, compania acorda pe perioada targului un discount de 35% pentru toate usile de garaj sau de locuinta, indiferent de finisaje.
Prezenta in peste 57 de tari din Europa, Asia si America de Nord si 12 fabrici, compania Hormann a inregistrat in 2008 la nivel global o cifra de afaceri de peste 1 miliard euro, din care 51% pe piata din Germania si 49% export. In 2008, a deschis 3 sucursale in India, Grecia si Emiratele Arabe Unite si a marit numarul de angajati, ajungand la 6.500.