„Orice bebelus vrea sa creasca. Vrem sa avem macar 2% din piata in 2010, cu 75.000 tone vandute”, a spus Daniel Guzu.
El apreciaza ca dupa cantitatile produse si evaluarea pietei, Duraziv nu are in prezent nici 1% din piata.
De asemenea, Guzu nu crede ca piata va creste anul viitor, avand in vedere „finantarea greoaie”.
Duraziv a trecut anul trecut pe pierdere, cu un rezultat negativ de 876.000 lei (238.000 euro), iar seful companiei estimeaza ca si anul acesta va inregistra tot pierdere.
„Poate anul viitor va trece pe profit, daca vor creste volumele de vanzari, iar cheltuielile vor ramane cam aceleasi”, anticipeaza Daniel Guzu.
Duraziv, unul dintre cei mai mari producatori romani de profile metalice si accesorii pentru gips carton, a inceput sa produca si adezivi pentru constructii la finele anului trecut, potrivit unor informatii anterioare transmise de companie.
Investitia in fabrica de adezivi, cu o capacitate de peste 300.000 de tone/an, s-a ridicat la aproximativ 5 milioane euro.
Piata de mortare uscate (adezivi, sape, gleturi, chituri) este evaluata la 1,5 mil. tone. Pe aceata piata, nou-intrata Duraziv concureaza cu firme ca Adeplast, Henkel, Ital-Kol si Baumix.