Piata autohtona a inregistrat la nivelul anului 2009 o crestere in volum de 1,6 % pe segmentul produselor lactate proaspete si de 3,4 % pe cel al iaurtului.
Astfel, Danone ramane lider atat in categoria produselor lactate proaspete (iaurt, sana, kefir, lapte batut, smantana si deserturi lactate) din Romania, cu 50% cota de piata in volum, cat si pe segmentul de iaurturi, cu 60% cota de piata in volum. Danone este de asemenea, lider pe piata iaurtului cu fructe (72% cota de piata in volum in 2009, fata de 67% in anul 2008), a smantanii si a deserturilor lactate.
Pe parcursul anului 2009, numarul angajatilor Danone Romania a crescut usor, de la 703 la 709.
Anul trecut compania a facut investitii de 20 de milioane lei si a platit taxe si impozite in valoare de 14,8 milioane lei.
Principalii concurenti ai Danone Romania sunt Lactalis, Albalact, Friesland si Tnuva.