Pentru acest an, reprezentantii Delaco estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu aproximativ 40%, avand in plan lansari pe mai multe segmente de produse.
Conducerea companiei vrea in acest an sa-si consolideze afacerea, atat prin lansarea de noi produse, cat si prin posibile achizitii a unor noi jucatori, si nu intentioneaza sa restructureze personalul, in pofida crizei economice.
„Criza nu ne-a prins nepregatiti. Anul trecut am pus la punct o strategie de management al problemelor, drept pentru care anul acesta nu avem o politica defensiva, ci ne gandim la cresterea si consolidarea business-ului, atat prin lansarea de noi produse, cat si, de ce nu, prin achizitionarea unor noi jucatori”, a declarat Tudor Comaniciu, director general Delaco.
Compania a anuntat ca va face angajari in aceasta perioada, mai cu seama ca in piata exista multi specialisti.
„Unul dintre efectele pozitive ale aceste crize este faptul ca provoaca o crestere a ofertei de pe piata muncii si implicit, o crestere a competitivitatii. Delaco Distribution va profita de acest trend pentru a angaja, in continuare, persoane cu experienta in pozitii-cheie din companie”, a adaugat Tudor Comaniciu.
Compania are, in prezent, 356 de angajati, dintre care 50% reprezinta forta de vanzari.
Infiintata in 1996, compania a fost la inceput specializata in productia de lactate proaspete. Incepand cu anul 2000, s-a concentrat pe distributia de branzeturi si alte produse lactate provenite din Germania, Austria, Franta si Olanda.
Anul trecut Delaco a pus in functiune un nou depozit de lactate, la Codlea, cu o suprafata de 3.000 de metri patrati, pentru care a investit 2 milioane de euro, a lansat propria gama de branza topita si a desfasurat o campanie de promovare a brandului propriu de cascaval.