Cresterea cifrei de afaceri de anul trecut se datoreaza in special dublarii vanzarilor pe segmentul de cascaval, evolutie influentata, in special, de investitiile in segmentul de comunicare estimate la aproximativ 2 milioane euro.
„Rezultatele inregistrate vin ca o consecinta fireasca a cresterii mari pe care am avut-o pe segmentul de cascaval”, a declarat Tudor Comaniciu, directorul general al companiei.
Pentru acest, Delaco are in plan lansari pe mai multe segmente de produse.
Compania a dat in folosinta, la inceputul lui 2008, un depozit in localitatea Codlea, judetul Brasov, a carui valoare estimata se ridica la 2 milioane euro.
De asemenea, a lansat anul trecut propria gama de branza topita si a desfasurat o campanie de promovare a cascavalului Delaco.
Compania este distribuitor unic in Romania pentru marcile Zott, Bergader, Joya si Reinert si asigura logistica pentru Reinert.
Delaco este unul dintre principalii furnizori de produse lactate pentru marile retele de magazine si ai comertului traditional.
Pornita ca o afacere de familie in 1996, cu doar 3 angajati, compania are in prezent o echipa de 370 de persoane.