„Valoarea medie a comenzilor a scazut considerabil fata de anul trecut. Totusi, printr-o serie de decizii de business, am reusit sa crestem numarul de clienti cu 25%, de la 8.000 la 31 decembrie 2008, la aproximativ 10.000 la finele lunii iunie”, a declarat Dan Popa, directorul general al Depozitului de Papetarie.
In prezent, compania pune la dispozitia clientilor sai aproximativ 12.000 de produse din mai multe categorii.
„Extinderea gamei noastre de produse s-a reflectat cel mai mult pe segmentele de produse de curatenie, respectiv rechizite scolare, ceea ce a condus la o usoara crestere a volumului livrarilor, in timp ce valoarea comenzilor a ramas constanta”, a explicat Dan Popa.
Compania are 40 de angajati, un numar constant din toamna anului trecut.
In ceea ce priveste estimarile pentru acest an, societatea isi mentine planul de a realiza o cifra de afaceri de 7,2 milioane euro, mizand, in plus fata de realizarile de pana acum, pe faptul ca vanzarile revin la nivelurile normale in august si septembrie, cand incep aprovizionarile pentru noul an scolar, respectiv pentru reluarea activitatii in companii, dupa perioada de vacanta.
Depozitul de Papetarie este un business cu capital 100% romanesc, infiintat in 1998. Cu circa 10.000 de clienti si o cifra de afaceri de 3,5 milioane euro in prima junatate a anului 2009, compania vizeaza anul acesta consolidarea businessului si cresterea numarului de clienti.
Depozitul de Papetarie reprezinta in mod direct in Romania marci ca Bi-Office, Centropen, Oxford, Parker si Waterman.