Ca si obiective de business anuale privind distributia produselor Garrone, managementul Granddis apreciaza ca acestea vor contribui cu minim 4 mil. euro la cifra de afaceri a grupului.
„Anul trecut, Granddis a luat decizia strategica de a-si completa portofoliul de produse distribuite in Romania cu alte marci de top, care sa acopere toate categoriile de bauturi alcoolice, fie prin lansarea pe piata locala a unor noi produse de import – Stolichnaya, Evan Williams, Heaven Hill, Elijah Craig – fie prin preluarea distributiei unora deja prezente”, a declarat Ovidiu Chiscan, director general al Granddis.
Garrone Group are o prezenta de aproape 20 de ani pe piata romaneasca si are in portofoliu trei categorii mari de produse – vermuturi si aperitive pe baza de vin (Garrone Bianco, Garrone Rosso, Garrone Extra Dry, Garrone Cherry), vinuri spumoase (Garrone Moscato Spumante, Garrone Extra Dry) si, respectiv, lichioruri si alte bauturi spirtoase (Garrone Bitter, Limoncello).
Garrone se distribuie si in alte tari – Italia, Ungaria, Cehia, Polonia, Rusia, Ucraina, China.
Granddis este una din cele mai importante firme de distributie de bauturi alcoolice din Romania, acoperind la nivel national toate cele trei canale de profil: retail traditional (distributie in 56.700 puncte de vanzare); retail modern (Key Accounts), cu acoperire nationala in retelele de magazine exitente in piata: Carrefour, Metro, Selgros, Billa, Cora, Real, Mega Image, Kaufland, Auchan, Interex, Gima, XXL Penny; HoReCa (Hotels-Restaurants-Cafe), cu distributie in 28.700 puncte de vanzare.
Managementul Granddis este asigurat de directorul general Ovidiu Chiscan, alaturi de o echipa formata din 8 directori regionali si 40 de supervizori ce coordoneaza o forta de vanzare indirecta compusa din 600 de agenti de vanzari.
Compania Granddis, detinuta de actionari romani, face parte din Grupul Prodal.