Intrarea Dr. Med pe piata romaneasca s-a facut dupa incheierea unui contract de parteneriat cu firma de consultanta Business Network Center (BNC), prin care aceasta devine reprezentanta Dr.Med in Romania, , a declarat pentru DailyBusines Simona Botezatu, director general al Business Network Center..
Urmeaza ca din toamna acestui an sa inceapa distributia produselor. Deocamdata, compania este in faza de contactare si triere a potentialilor distribuitori. Pentru inceput, se adreseaza companiilor de profil din Bucuresti care insa au o retea de distributie in cat mai multe regiuni din tara. Este preconizata in a doua jumatate a lunii octombrie finalizarea unui sistem de distributie.
„Din cercetarea noastra de piata, am constatat ca exista o mare cerere de astfel de produse in Romania intrucit acopera o plaja larga de grupuri tinta: sportivi, persoane care sufera diverse entorse, luxatii, operatii ale coloanei, deci cei care se recupereaza, fara a mai vorbi de persoanele cu disabilitati locomotorii”, a spus Simona Botezatu.
Pe piata din Romania Dr. Med va concura cu Otto Bock (Germania), Proteor si Tuasne (Franta), Luropas (Italia).
Contractul de parteneriat dintre Dr. Med si BNC a fost semnat in Grecia, unde pana acum se gasea singura reprezentanta Dr. Med din Europa de Est.
Compania coreeana mai are reprezentante in Spania ,Australia, Asia de Sud Vest, SUA, Japonia si potentiali agenti in Canada si America Latina.
Dr. Med activeaza in domeniul medical de 40 de ani. Produsele companiei sunt utilizate in terapia functionala, tratamentele ortopedice si medicina sportiva, concentrandu-se asupra protectiei si reabilitarii sanatatii aparatului locomotor.
Business Network Center este o companie romaneasca de consultanta in sistem networking, orientata spre intermedierea de relatii de afaceri cu parteneri din Uniunea Europeana, Israel si Asia.