„Din 2005, cand am deschis biroul din Bucuresti, si pana acum, vanzarile s-au dublat”, a declarat, marti, Thierry Marin¸ directorul DuPont pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa.
„O astfel de crestere ne va permite sa dublam vanzarile in urmatorii 2 ani. In primele sase luni ale anului am avut o crestere a vanzarilor cu 44%”, a mai spus Marin.
Compania intentioneaza sa se concentreze pe domeniul auto, care potrivit reprezentantilor DuPont, s-a dezvoltat in ultimii ani extrem de rapid.
Compania detine pozitia de lider in domeniul vopselurilor de caroserii din Romania, fiind prezenta pe piata cu toate cele 3 branduri – Standox, Spies Hecker si DuPont Refinish.
Potrivit lui Thierry Marin, peste 50% din reparatiile de masini din Romania se fac cu produse DuPont. Oferta companiei pentru industria auto include peste 100 de produse.
Vanzarile „Savana cu Teflon” cresc anual cu pana la 54%
Incepand din 2006, DuPont coopereaza cu producatorul de vopsele Fabryo Corporation, alaturi de care au realizat „Savana cu Teflon”.
„Produsul a inregistrat pe piata romaneasca o crestere semnificativa de la an la an, din punct de vedere al volumului de vanzari: intre 37% si 54%”, a spus Aliz Kosza, directorul general al Fabryo Corporation.
Oficialii DuPont Romania au anuntat, pe de alta parte, semnarea in luna iulie a unui contract de consultanta pentru protectia muncii cu Petrom si poarta discutii avansate cu Rompetrol.
DuPont Romania are 152 de angajati si desfasoara activitati in agricultura si nutritie, industria auto, constructii etc.
Potrivit datelor companiei, la finele anului trecut, aceasta avea la nivel global peste 60.000 de angajati si activa in peste 80 de tari. DuPont a investit 1,3 miliarde de dolari (circa 90 mil. euro) in cercetare si dezvoltare. In 2007, compania a inregistat venituri de 29,4 miliarde dolari (21,5 mld. euro).