Elite Romania, producator de cafea ambalata, cu o capacitate anuala de productie de 12.000 de tone, a lansat luni, pe piata, o noua cafea premium sub marca Selected Gold, informeaza NewsIn.
Potrivit reprezentantilor companiei, piata cafelei va ajunge, la finele lui 2007, la aproximativ 23.000 tone, inregistrand astfel o crestere de 6% comparativ cu anul precedent.
Elite a intrat pe piata din Romania in 1995, iar doi ani mai tarziu, bazandu-se pe cresterea cotei de piata din domeniul cafelei macinate si prajite (9,3%), a inceput diversificarea gamei de produse si a intrat pe segmentul de piata al cafelei solubile.
Elite Romania face parte din grupul international Strauss-Elite, care detine 25% din piata alimentara si a bauturilor din Israel si ocupa locul sase la nivel mondial in topul companiilor producatoare de cafea, avand pe langa branduri locale si internationale, parteneriate strategice cu Unilever, Danone, Pepsico.
Grupul activeaza si pe piata SUA, prin marcile Max Brenner si salatele Sabra.