Primele care vor intra in procesul de modernizare, incepand de joi, 8 iulie 2010, sunt Centrul de Relatii cu Clientii nr. 3, Pantelimon, Centrul de Relatii cu Clientii nr.5, Giurgiului si Centrul de Relatii cu Clientii nr.12, de pe Calea Calarasi.
Avand in vedere ca aceste centre vor fi inchise pentru perioada executarii lucrarilor, clientii Enel Energie Muntenia sunt invitati sa apeleze la canalele alternative de plata a facturilor.
Pentru urmatorul an, Enel Energie Muntenia estimeaza ca toate centrele de relatii cu clientii din aria sa de activitate sa fie modernizate. Lucrari similare se deruleaza si in centrele de relatii cu clientii Enel Energie din zonele Banat si Dobrogea.
Enel este cea mai mare companie italiana in domeniul energiei electrice si cea de-a doua companie europeana de utilitati in functie de capacitatea instalata. Este un jucator integrat care produce, distribuie si vinde electricitate si gaz.
Dupa achizitia companiei spaniole Endesa, Enel este acum prezenta in 23 de tari, avand o capacitate de productie de 95.000 MW si vinde energie electrica si gaz natural catre circa 61 milioane de clienti.
In Romania, Enel are 2,5 milioane clienti, 93.000 km de retea si aproximativ 5.000 angajati. Enel opereaza in domeniul furnizarii electricitatii, prin Enel Energie si Enel Energie Muntenia, in timp ce Enel Distributie Banat, Enel Distributie Dobrogea si Enel Distributie Muntenia sunt companiile care se ocupa de gestionarea si imbunatatirea retelei de energie electrica in aceste trei regiuni.