Campionatul European de Fotbal 2008 a determinat cresteri ale vanzarilor pentru cateva categorii de produse, printre care se numara berea, racoritoarele, snacks-urile (chipsuri, pop-corn, seminte, alune, etc), LCD-uri, mingi de fotbal si altele, a declarat miercuri pentru NewsIn Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour Romania.
„Fata de anul trecut, ne asteptam la cresteri cu 35% ale vanzarilor in perioada Euro si cu 25-30% in intreg sezonul estival. Totodata, in perioada iunie-august (in sezon), consumul de bere este aproape dublu fata de lunile din extrasezon, cu exceptia lunii decembrie cand avem un nou varf de consum”, a adaugat reprezentantul Carrefour.
In Romania, Carrefour este prezent printr-o retea de 13 hipermarketuri si 21 de supermarketuri, preluate in 2007 de la compania Artima pentru 55 milioane de euro, cu scopul de a-si consolida pozitia de piata.
Carrefour a deschis miercuri la Zalau cel de-al doilea supermarket al sau de pe piata de profil din Romania, prin rebranduirea magazinului Artima in Carrefour Express.
Compania va investi anul acesta circa 6,3 milioane euro in rebrandingul celor 21 de supermarketuri Artima, preluate anul trecut.
Carrefour Romania si-a indeplinit previziunile pentru 2007, raportand afaceri in crestere cu 42,2%, la 866 milioane euro, fata de anul precedent, cand acumulase 609 milioane euro. Pentru anul in curs, compania vizeaza afaceri de peste 1 miliard euro, doar pe segmentul de hipermarketuri.