Investitia initiala
in fabrica a fost de 500.000 de euro, iar in extinderea fabricii s-au
investit inca 500.000 de euro, a declarat pentru DailyBusiness.ro
Ovidiu Spinu, proprietarul fabricii, spunand ca a considerat oportuna
aceasta noua investitie, datorita cererilor tot mai mari.
Fabrica La Colline proceseaza in
continuare numai produse 100% de capra. Laptele de capra, iaurtul de
baut si kefirul raman cele mai bine vandute produse din portofoliu.
Ele depasesc ca volum de cumparare branza de capra, vanzarile
crescand cu aproximativ 30-40% pe an.
Planurile de dezvoltare ale
producatorului clujean nu se opresc aici. Acesta intentioneaza sa
introduca in portofoliu un produs nou – o crema de branza de capra
„low cost”.
„Planuim si construirea unei ferme
mari, care sa fie situata in imediata vecinatate a
fabricii La Colline”, a declarat Ovidiu Spinu.
De asemenea, acesta intentioneaza sa
creeze, pana la sfarsitul anului, o platforma online de
comercializare a produselor.
Cifra de afaceri de anul trecut a
companiei fost de aproximativ 1.000.000 euro, iar in primul trimestru
din 2012 au fost rulati peste 300.000 de euro. 25% din productie este
vanduta la export, ceea ce inseamna aproximativ 30% din venituri.
Fabrica de produse din lapte de capra a
fost infiintata in 2007 si reprezinta o afacere cu un capital 100%
romanesc.