„Piata a ajuns anul trecut la aproximativ 200 milioane euro, inregistrand o crestere de circa 20%, iar pentru 2008 cred ca ritmul se va reduce undeva la 10-15%”, a spus Aliz Kosza, citat de NewsIn.
Potrivit reprezentantilor companiei, ritmul accelerat de dezvoltare a sectorului constructiilor si cererea de locuinte au contribuit la avansului consumului de lacuri si vopsele din ultima perioada si vor influenta vanzariile si in anii urmatori.
Totodata, directorul general al Fabryo Corporation a mai adaugat ca aproximativ 80% din piata de lacuri si vopsele este reprezentata de vanzarile in retail, iar restul este destinat sectorului de constructii.
Conform obiectivelor anuntate la inceputul anului, compania a continuat planul de extindere a magazinelor partener, instaland inca 70 de masini de colorat in toata tara.
De asemenea, Fabryo a inaugurat in acest an 5 magazine de prezentare, in orase precum Ramnicu Valcea, Targu Mures si Timisoara, si mai are in plan deschiderea a alte 3-4 showroom-uri pana la sfarsitul anului.
In 2007, Fabryo a inregistrat o cifra de afaceri de 42 milioane euro, in crestere cu 30% comparativ cu anul precedent.
Portofoliul companiei include vopsele, lacuri, emailuri, amorse, adezivi, grund si produse chimice pentru autoturisme, comercializate sub marcile Savana, Innenweiss, Rost,Guzu si Ekonomic. Compania detine cea mai mare platforma de productie de vopsele din Europa de Sud-Est, in urma unei investitii de peste 15 milioane euro, conform estimarilor proprii.
In prezent, industria de vopsele numara 5 mari producatori: Fabryo, dufa Deutek , Kober, Policolor si Atlas Corporation, care detin aproximativ 70% din totalul vanzarilor de pe piata.