Astfel, compania a depasit valoarea cifrei de afaceri inregistrata pentru intreg anul trecut, 21,5 mil. euro.
„Trimestrul 3 a fost unul dintre cele mai alerte trimestre din 2007. Dinamica lucrurilor s-a schimbat cu 180 de grade. In loc sa mergem noi la clienti, ne-am trezit cu clientii la noi. Aceasta a insemnat dublarea investitiilor in masini si angajarea unui numar dublu de oameni fata de aceeasi perioada a lui 2006”, a spus Neculai Mihai, director Fan Courier.
Evolutia cifrei de afaceri a fost determinata atat de ritmul de dezvoltare a ramurilor economice consacrate (financiar-bancar, FMCG, industria materialelor de constructii, auto etc.), cat si de lansarea pe piata a pensiilor private obligatorii si de evolutia rapida a comertului electronic.
Expeditierile generate de catre companiile abilitate sa ofere si sa gestioneze pensii private obligatorii au ridicat media de expedieri zilnice cu 10%, conform oficialilor Fan Courier. Ponderea acestei categorii de clienti in cifra de afaceri realizata de companie in trimestrul 3 este de 5%, de la data lansarii si pana la finalul trimestrului al treilea al lui 2007.
Comertul electronic a generat 7,5% din cifra de afaceri a companiei. In prezent, clientii ce activeaza in comertul electronic reprezinta 5% din totalul de clienti ai Fan Courier.
Conform oficialilor companiei, Fan Courier detine 50% din piata de servicii de curierat generat de comertul electronic.
„Planurile de viitor ale Fan Courier, pana la sfarsitul anului 2007, vizeaza deservirea a 570 de localitati fara a incasa kilometri suplimentari, implementarea sistemului de utilizare a palmurilor si de continuare a lucrarilor la noul sediu si depozit, lucrari care, dupa cele mai recente calcule, vor ajunge la 7 milioane euro”, a spus Neculai Mihai.
„Suntem concentrati pe piata interna, pentru ca aceasta are un potential de dezvoltare extraordinar. Ar fi o miscare nepotrivita din punct de vedere al strategiei de business sa ne mutam focusul in acest moment spre extinderea pe piata externa sau spre alte activitati care nu au legatura cu curieratul”, a incheiat Neculai Mihai.
Valoarea pietei de curierat intern din Romania atingea in octombrie circa 180 mil. euro, iar pentru anul viitor, aceasta valoare ar putea creste cu mai mult de 40%, depasind 250 mil. euro, au estimat oficialii companiei de profil Curiero, concurenti cu Fan Courier. Acestia au inregistrat la noua luni afaceri de 10,5 mil. euro.
Compania Fan Courier a fost infiintata in 1998, avand ca actionari si fondatori persoanele fizice Felix Patrascanu, Adrian Mihai si Neculai Mihai.