Noua banda de sortare va avea in prima faza o capacitate de 9.000 de colete/ora, ce ar putea creste ulterior pana la 17.000 de colete/ora.
Prin serviciul online, denumit „Self AWB”, clientul poate sti in orice moment unde se afla coletul sau, cand a plecat din centrul logistic Fan Courier, cand a ajuns la destinatie sau daca expeditia nu a putut fi realizata din cauza absentei destinatarului.
Serviciul „Self AWB”, oferit gratuit clientilor, reduce timpul de preluare a coletului si limiteaza foarte mult riscul aparitiei de erori la expeditii, potrivit reprezentantilor companiei care subliniaza ca sistemul actual de transport, bazat de documentul AWB, este supus unor astfel de riscuri, uneori din cauza scrisului ilizibil sau a interpretarilor gresite, dar si a lipsei informatiilor despre statusurile intermediare ale expeditiei.
„Pana acum, aproximativ o treime dintre clienti au ales aplicatia Self AWB”, a declarat Adrian Mihai (foto), unul din cei trei actionari fondatori ai Fan Courier.
Fan Courier este compania lider de piata in domeniul serviciilor de curierat, infiintata in 1998, cu capital 100% romanesc. Cei trei actionari sunt Felix Patrascanu si fratii Adrian si Neculai Mihai.
Compania are 14.000 de clienti dintre care 90% reprezinta persoane juridice. Fan Courier expediaza cu propria flota de 1.500 masini (sistem ‘door to door’) plicuri si colete in tara, dar asigura si servicii de curierat international prin parteneriate cu alte firme.