„Cresterea s-a bazat pe majorarea pretului la produsul finit cu 30% si a volumul de vanzari cu 20%”, se precizeaza in comunicatul companiei.
Ioan Vladu, directorul Farinsan, a mentionat ca societatea si-a indreptat atentia atat catre segmentul de retail, cat si catre cel al marilor consumatori, punand accent pe productia de fainuri speciale, o zona de nisa, ceea ce a permis mentinerea unei cote de piata de 5%.
„Am continuat sa realizam investitii, iar in prima parte a anului viitor, speram sa derulam doua proiecte bazate pe fonduri structurale ale Uniunii Europene. Vrem ca in urmatorii 2 ani sa devenim independenti din punct de vedere energetic, prin investitii in centrale eoliene”, a precizat Vladu.
Majorarea pretului la grau in 2007, cu peste 50%, s-a rasfrant si asupra costurilor cu materia prima din prima parte a acestui an, obligand compania sa caute solutii pentru mentinerea costurilor la produsul finit la valori cat mai stabile, potrivit reprezentantilor companiei.
Farinsan a fost infiintata in 1996, a demarat productia propriu-zisa in 1999 si numara circa 180 de salariati.
Principali competitori ai Farinsan sunt producatorii Vel Pitar, Dobrogea, Baneasa, Loulis, Pambac, Boromir.