Reprezentantii companiei au precizat ca se are in vedere modernizari similare si pentru alte reprezentante din tara, in anii urmatori.
In 2009, vanzarile Farmec au insumat 83 milioane lei, cu 10,6% mai mult decat in 2008, rezultatele fiind puse pe seama mai bune corelari a productiei cu vanzarile, lansarii de noi produse si promotiei desfasurate pentru gama de produse AslaVital.
In 2009, vanzarile reprezentantei Bucuresti au reprezentat 30,7% din totalul vanzarilor interne.
Farmec detine peste 31% din cota de piata a produselor de ingrijire a tenului, raportat la cantitatea vanduta, si 18,71% dupa vanzari. Pe segmentul cremelor, compania romaneasca detine o cota de 36,4% (ca volum al vanzarilor), iar pe segementul produselor de demachiere, o cota 32,3%.
Producatorul de cosmetice Farmenc detine branduri precum Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Ada, Obsesie, Athos si Dermofarm.