Mirela Lupas a asigurat interimatul in perioada august?decembrie 2009, dupa retragerea Mihaelei Turdean de la conducerea companiei.
Dupa un an in care s-a concentrat pe asigurarea stabilitatii financiare si mentinerea pozitiei pe piata, prin numirea unui director cu experienta manageriala in domeniul bancar, compania mizeaza in continuare pe masurile operationale capabile sa asigure continuarea investitiilor pentru relocarea si retehnologizarea productiei, exploatarea noilor tendinte de pe piata internationala, realizarea de noi produse originale si cresterea cifrei de export.
„Obiectivele de viitor ale companiei sunt orientate catre inovatie si cresterea notorietatii produselor Farmec, atat in tara, cat si la nivel international, dar si spre investitii de modernizare a spatiilor de productie si laboratoarelor”, afirma Mircea Turdean.
Mircea Turdean a ocupat anterior pozitia de director tehnic – productie in cadrul companiei, fiind responsabil cu coordonarea activitatilor de productie, cercetare si investitii noi, atat la nivel intern, cat si pe plan extern. Face parte din echipa Farmec din 1994, ocupand succesiv pozitii de cercetator, sef de sectie si, din, 2003, director tehnic. In perioada 1999-2000, a fost implicat, in calitate de expert tehnic, in programul de mediu ONUDI, derulat de Ministerul Mediului pentru eliminarea noxelor de freoni neecologici.
De formatie inginer, Mircea Turdean este absolvent al Facultatii de Tehnologie Chimica din Cluj-Napoca si al Open University Business School Marea Britanie si a activat ca membru al Colegiului de Conducere al Camerei de Comert si Industrie Cluj.
Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator 100% romanesc de cosmetice, detine marci ca Gerovital, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Ada, Obsesie, Athos si Dermofarm.
Produsele Farmec sunt prezente in tari de pe toate continentele lumii, cum ar fi Ungaria, Polonia, Serbia, Anglia, Austria, Belgia, Danemarca, Elvetia, Finlanda, Germania, Italia, Spania, Olanda, Emiratele Arabe Unite, Kuweit, Liban, Iordania, Thailanda, Japonia, SUA si Canada.
In 2008, Farmec a realizat o cifra de afaceri de 24,5 milioane euro.