De asemenea, Farmec a consemnat in primele trei luni ale anului o crestere a productiei fizice si a productivitatii muncii, au explicat reprezentantii companiei.
De la inceputul anului, compania s-a concentrat asupra consolidarii brandului Gerovital, prin lansarea pe piata a gamei Gerovital H3 Evolution, pentru care deruleaza in prezent o campanie de comunicare.
„Anul acesta vom sustine cresterea vanzarilor prin numeroase lansari si extinderi de gama si prin consolidarea prezentei pe canalele de distributie”, a declarat Mircea Turdean, director general Farmec Cluj-Napoca.
„Vizam mentinerea pozitiei pe piata, de lider pe diferite segmente, precum si exploatarea mai intensa a pietelor internationale, ceea ce ne-ar aduce o crestere a cifrei de export”, a adaugat Turdean.
In 2009, pe segmentul produselor de ingrijire faciala, Gerovital a fost lider de piata in volum, cu o cota de 12,45%, potrivit datelor companiei. Gerovital, una dintre mai bine vandute marci Farmec, este exportata in peste 20 de tari din Europa, Asia si America de Nord.
Anul trecut, Farmec a fost lider de piata in volum, in categoria generala a produselor de ingrijire a tenului, cu o cota cantitativa de 31,14%. Compania s-a situat, de asemenea, pe prima pozitie pe segmentul produselor depilatoare si al cremelor de maini si in categoria produselor chimico-casnice – pe segmentul detartrantilor, atat valoric(40,4%), cat si cantitativ(50,5%) si pe segmentul produselor de curatare pentru bucatarie, cu o cota valorica de 62,3% si o cota cantitativa de 57,3%.
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, detine marci precum Gerovital, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Ada, Obsesie, Athos si Dermofarm.
Produsele Farmec sunt prezente in tari cum ar fi Anglia, Arabia Saudita, Austria, Australia, Bulgaria, Cehia, Cipru, China, Croatia, Coreea de Sud, Danemarca, Emiratele Arabe Unite, Franta, Grecia, Italia, Iordania, Iran, Japonia, Kuwait, Liban, Moldova, Norvegia, Olanda, Portugalia, Rusia, Slovacia, Spania, SUA, Thailanda, Ungaria.