„Primele 4 luni au indicat faptul ca romancele isi restabilesc prioritatile in ceea ce priveste bugetul familial, dar nu renunta la ingrijire personala si la intretinere”, a explicat Mihaela Turdean, director general al Farmec.
Farmec Cluj-Napoca a incheiat primele 4 luni ale anului ca lider de piata in categoria generala a produselor de ingrijire faciala, cu o cota cantitativa de 30,93% si o cota de piata valorica de 18,27%, potrivit reprezentantilor companiei.
Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator 100% romanesc de cosmetice, detine marci recunoscute international, printre care se regasesc Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Ada, Obsesie, Athos si Dermofarm.
Produsele Farmec sunt prezente in tari de pe toate continentele, cum ar fi Ungaria, Polonia, Serbia, Anglia, Austria, Belgia, Danemarca, Elvetia, Finlanda, Germania, Italia, Spania, Olanda, Emiratele Arabe Unite, Kuweit, Liban, Iordania, Thailanda, Japonia, SUA si Canada.
In 2008, Farmec a realizat o cifra de afaceri de 24,5 milioane euro.