In aceeasi perioada, cifra de afaceri a companiei a urcat cu 15%, ajungand la 13 milioane de euro, a declarat pentru DailyBusiness Mariana Sinitaru, specialist marketing in cadrul Farmec Cluj.
Compania realizeaza anual, in medie, peste 15 milioane de produse cosmetice si medicamentoase de uz extern sau pentru intretinerea locuintei. Cele mai cunoscute marci sunt Gerovital H3, Gerovital Plant, Aslavital, Farmec, Doina, Ecovital, Dermofarm, Triumf si Nufar.
„Pentru intreg anul 2007, sunt estimate investitii in valoare totala de 3,5 milioane euro, materializate in linii tehnologice de inalta productivitate, modernizarea spatiilor de productie si de depozitare in conformitate cu normele GMP europene, achizitionarea de aparatura moderna de inalta precizie pentru cercetarea si testarea produselor in laboratoare, mijloace de transport – atat automobile mici cat si camioane de mare tonaj”, a mai spus Mariana Sinitaru.
Pe partea de marketing, anul acesta, compania a operat o dezvoltare MLM (multi-level-marketing). Acest sistem de vanzari directe se bazeaza pe coordonatori de zona, coordonatori de grup si reprezentanti de vanzari. Intrarea in sistem este gratuita. Fiecare reprezentant din retea trebuie sa aduca alte persoane, pe care le coordoneaza, fiecare primind un comision. Vanzarile de tip MLM constituie 1% din totalul vanzarilor realizate de Farmec Cluj.
Farmec exporta cosmetice de peste 30 de ani in tari de pe toate continentele.
Vanzarile din export asigura 8% din valoarea cifrei de afaceri. Farmec isi va deschide prima reprezentanta in strainatate in Budapesta (Ungaria) la inceputul anului 2008.
In anul 2006, producatorul clujean a inregistrat o cifra de afaceri de 20 milioane euro si un profit net de 2 milioane euro.