Intrebata daca produsele cosmetice Carrefour vor rivaliza cu produsele Farmec, Mirela Lupas a explicat ca parteneriatul cu retailerul francez „mai mult ajuta compania decat o incurca”.
„Ne ajuta la reducerea costurilor de productie, prin rulajele mai mari”, a precizat Mirela Lupas.
Ea a mentionat ca in prezent, Farmec produce 33 de produse sub marca Carrefour si ca acest numar va creste cu inca 6 produse de la anul.
Oficialul Farmec se asteapta ca produsele realizate pentru Carrefour sa genereze cel putin 5% din cifra de afaceri a companiei in anul viitor.
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producator 100% romanesc de cosmetice, detine marci recunoscute international, printre care se regasesc Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Ada, Obsesie, Athos si Dermofarm.
Produsele Farmec sunt prezente in tari de pe toate continentele lumii, cum ar fi Ungaria, Polonia, Serbia, Anglia, Austria, Belgia, Danemarca, Elvetia, Finlanda, Germania, Italia, Spania, Olanda, Emiratele Arabe Unite, Kuweit, Liban, Iordania, Thailanda, Japonia, SUA si Canada.
In 2008, compania clujeana a realizat o cifra de afaceri de 24,5 milioane euro.