Cresterea prognozata este rezultatul investitiilor masive in tehnologie de ultima ora, care permit producerea aproape oricarei componente cu o greutate maxima de pana 600 de grame.
Compania estimeaza, pentru urmatorii trei ani, realizarea unui rulaj financiar de peste 10 milioane euro din activitatea de productie de componente mase plastice.
„Productia de repere mase plastice prin injectie destinate industriilor electrotehnice, auto etc constituie core business-ul companiei, reprezentand aproximativ 50% din intrega activitate. Vom reduce activitatile secundare precum inchirierea de forta de munca si ne vom concentra pe productia efectiva”, a declarat, in comunicat, Ani Capatana, managerul general al companiei. „Cei peste 9 ani de colaborare cu importanti jucatori externi ne-au asigurat un transfer masiv de productie si know-how. Am investit in ultimii 3 ani peste 2 milioane euro in echipamente tehnologice si am renovat spatii de productie, activitati care sa ne permita extinderea pe noi proiecte ale clientilor de portofoliu, dar si dezvoltarea catre noi domenii”, a mai spus Capatana.
In 2007, Flaro a inceput colaborarea cu unul dintre cei mai importanti producatori din lume de echipamente electrice de joasa tensiune si de solutii de automatizare, Moeller. Tot in cursul acestui an, producatorul italian Vimar, partener Flaro de peste 6 ani si-a extins activitatea, transferand productia de noi componente din mase plastice catre compania sibiana. Noile produse asimilate vor determina o crestere progresiva a rulajului pe acest client, de circa 50%.
Portofoliul de clienti Flaro include nume ca Emerson, Hella din Germania, FCI, Schneider Electric din Franta.
Flaro produce componente pentru industria electrotehnica, auto, electronica. Produsele companiei sunt comercializate pe pietele europene (Germania, Italia, Elvetia), precum si in Canada si SUA.
Flaro detine certificarea ISO 9001/2000 TUV – Thuringen, care ii atesta calitatea serviciilor oferite partenerilor externi, aplicabile pentru toate industriile. Obiectivul companiei pentru inceputul lui 2008 vizeaza recunoasterea printr-o noua certificare, specifica industriei auto: TS 16949/2002.
Flaro este un brand 100% romanesc, care activeaza pe piata din 1922, cunoscand o dezvoltare intensiva. In cei peste 80 de ani de activitate, compania a accesat diverse piete, de la industria auto, electronica si electrica, pana la birotica, accesorii textile, mercerie, uz gospodaresc si constructii de masini industriale.