„Forma Ideale si-a inceput activitatea propriu-zisa pe piata din Romania in iulie, anul trecut, urmarind incheierea mai multor contracte de colaborare cu parteneri locali de pe piata mobilei. Pentru anul 2008 vrem sa depasim o cifra de afaceri de 5 milioane euro, realizata prin distributia de mobilier”, a spus managerul Forma Ideale Romania, citat de NewsIn.
In Romania, compania colaboreaza prin sistemul de distributie cu firme precum Dedeman, Elvila, dar si cu alte companii din Bucuresti, Timisoara, Satu Mare, Ramnicu Valcea, Focsani, Targoviste, Deva, Tg. Mures, Turnu Magurele, Craiova, Tarcau, Iasi si Constanta. Sortimentul de productie cuprinde peste 140 de articole, dar compania vrea sa mai scoata 20 de articole noi.
Forma Ideale nu incheie contracte propriu-zise de franciza cu partenerii sai, ci negociaza respectarea anumitor termeni si conditii. Compania ofera partenerilor sai transport gratuit al marfii la destinatie, consiliere in deschiderea unui magazin de mobila, sustinere publicitara prin cataloage si fluturasi, posibilitatea de amenajare a unui salon de prezentare.
In prezent, 6 magazine cu sigla companiei functioneaza in Bucuresti, Braila, Craiova, Turnu Magurele, Ramnicu Valcea si Constanta, iar compania vizeaza deschiderea altor patru unitati in Focsani, Bucuresti, Cluj si Oradea, investitia variind in functie de amplasament si colaborator.
„Investitia medie intr-un magazin Forma Ideale este de circa 2.000 euro, putand fi insa mai mare sau mai mica in functie de locatie. Practic, le permitem colaboratorilor nostri sa-si pastreze identitatea astfel incat nu afisam sigla in exterior, ci in interiorul magazinului intr-un stand amenajat. In viitor, avem in vedere incheierea de parteneriate cu firme mari precum Bricostore, fara a neglija insa companiile mai putin cunoscute”, a adaugat Mihai Niculae.
Infiintata in anul 1995, compania Forma Ideale este lider pe piata de productie de mobilier din pal melaminat din Serbia, potrivit datelor proprii. Compania detine o fabrica pe o suprafata de peste 12.000 metri patrati, patru linii de productie si 15 magazine proprii in Serbia. Numarul francizelor din Serbia depaseste 50, pe tot teritoriul tarii.