„Din punct de vedere financiar, 2008 a fost cel mai bun an pentru GfK Romania de la lansarea sa pe piata romaneasca, in 1992”, au spus reprezentantii companiei.
Anul trecut, compania a inregistrat o cifra de afaceri de peste 33 de milioane lei (9 mil. euro), cu aproape 95% mai mare fata de 2007. De asemenea, cota de piata inregistrata a fost de 19,3%, cu 6 procente mai mult decat cea din 2007. GfK Romania a obtinut in 2008 un profit net de 2 milioane lei (543.000 euro).
Rezultatele obtinute de companie in 2008 se datoreaza in mare masura cresterii economice generale, precum si veniturilor incasate pentru serviciul de masurare a audientelor TV.
GfK Romania, fondata in 1992, este parte integranta a grupului GfK. Infiintat in urma cu 75 de ani ca prima companie de cercetare de piata in Germania, grupul are azi mai mult de 150 de sucursale in 100 de tari de pe 5 continente.