Totodata, incepand din aceasta luna, Granini lanseaza gama de juice&nectar intr-un nou ambalaj, de 0,25 l. Schimbarea ambalajelor se produce la nivel international si provine atat din dorinta de aliniere la tendintele din domeniu.
Ca parte a strategiei pe termen lung, Carlsrom Beverage, distribuitorul brand-urilor URBB, continua sa extinda marca Granini pe alte piete invecinate cu Romania, la inceputul acestui an demarand exportul in Bulgaria.
„Potentialul de crestere in urmatorii ani pe acest segment este in continuare mare, compania noastra estimand ca in urmatorii 3 ani ne vom dubla volumul exportului de Granini”, au spus reprezentantii URBB si Carlsrom Beverage.
Investitiile de anul acesta in marca Granini au fost directionate catre noua campanie de comunicare, Fructele iubesc Granini, derulata in perioada iunie-septembrie, catre imbutelierea bauturilor racoritoare si dezvoltarea sistemului de distributie.
Linia de imbuteliere aseptica are o capacitate de 24.000 sticle/ora (pentru sticlele de 0.5l) si 18.500 sticle/ora pentru variantele de ambalaj de 1L si 1.5L. In plus, cea mai recenta evaluare a brandului releva faptul ca in luna august Granini a atins o rata de cunoastere de 86%, iar 69% dintre romani au gustat cel putin o data produsele Granini.
Dupa primele 7 luni ale acestui an, piata bauturilor racoritoare necarbonatate a inregistrat o scadere de 8% fata de perioada similara a anului trecut. La nivel de piata, segmentul J&N reprezinta 22,4%, iar segmentul still drinks 77,6% in aceeasi perioada.
Conform unui studiu MEMRB, consumul de J&N continua sa fie dominat de portocale (25,6%), urmat de multifruct (13%), piersici (12,3%) si pere (7%). In ceea ce priveste segmentul still drinks, consumatorii romani prefera si in acest caz portocalele (30,2%), multifruct (20%), piersica (15,7%) si grapefruit (11%).
Marca Granini se afla in portofoliul companiei United Romanian Breweries Bereprod din anul 2006. URBB este unul dintre cei mai mari producatori de bauturi de pe piata locala, fiind prezent atat pe piata berii, cat si pe cea a bauturilor racoritoare.
Portofoliul companiei cuprinde exclusiv marci internationale: Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Holsten, Holsten fara alcool, Carlsberg, Skol, Guinness, Kilkenny, Orangina si Granini.