„Estimam o crestere cu 20% a cifrei de afaceri fata de anul trecut, sustinuta in primul rand de evolutia pietei de electrocasnice si de extinderea marilor retele de retail prin care ne comercializam produsele”, a declarat Diana Dumbrava, citata de NewsIn.
„Aproximativ 55% din volumul nostru de produse este comercializat in retele precum Carrefour, Cora, Metro, Real, iar restul de 45% in magazine specializate precum Altex, Domo sau Flanco”, a precizat Dumbrava.
Ea a adaugat ca efectele crizei financiare nu se vor resimti in 2008, ci la inceputul anului viitor, din februarie-martie 2009, cand piata de profil va inregistra „cu siguranta” scaderi valorice.
Groupe Seb Romania a lansat marti gama de aspiratoare sub brandul Rowenta.
„Compania a mai comercializat aspiratoare in Romania in anul 1996, dupa care strategia s-a schimbat, au avut loc schimbari organizatorice si pana in prezent s-a renuntat la acest tip de produse”, a mai spus Dumbrava.
Groupe Seb detine mai multe fabrici in intreaga lume, inclusiv in Franta, Germania si China. Produsele comercializate pe piata romaneasca sunt importate sub mai multe branduri precum: Tefal (fier de calcat, tigai), Moulinex (masini de facut paine), sau Rowenta (produse de ingrijire personala si aspiratoare).