Termenul limita pana la care Kraft putea depune o a doua oferta pentru Cadbury expira luni, la ora 17:00 GMT. In cazul in care nu inainta o noua propunere, grupul trebuia sa renunte la incercarea de achizitie pentru 6 luni, potrivit legilor britanice.
Irene Rosenfeld, directorul general al Kraft, a reiterat ca grupul american nu va plati un pret supraevaluat pentru Cadbury, dupa ce managementul companiei a respins prima oferta ca fiind insuficienta.
„Suntem in continuare convinsi de beneficiile strategice pentru ambele companii din unificarea Kraft si Cadbury”, a spus Rosenfeld.
Conducerea Cadbury se va intruni pentru a analiza oferta si va oferi un raspuns in cursul zilei de luni.
Procedura de preluare ostila ar putea dura circa 3 luni, Kraft avand la dispozitie 28 de zile in care sa transmita oficial propunerea de a achizitiona direct de la actionari titluri Cadbury, urmand ca acestia sa decida, in termen de 60 de zile, daca accepta oferta grupului.
Cadbury este al doilea mare producator de dulciuri, in timp ce Kraft ocupa pozitia a patra la nivel global. In urma preluarii, Kraft ar deveni principalul producator pe piata mondiala a dulciurilor, depasind actualul lider Mars-Wrigley.