Discutiile, daca se vor concretiza, vor conduce la crearea unui grup in domeniul bauturilor mai mare decat Coca-Cola, potrivit presei internationale.
Suntory ar fi dispus sa plateasca peste 2,6 miliarde dolari, potrivit unei surse apropiate tratativelor, in contextul in care afacerea Orangina Schweppes, detinuta de Blackstone Group si Lion Capital din 2006, creste mult mai repede decat principala sa afacere cu bere din Japonia.
Suntory este una dintre cele mai vechi case de comert cu bere, bauturi nealcoolice, vinuri si spirtoase si are o concentrare mai mare in zona Asia-Pacific.
Orangina Schweppes detine pozitii solide in Europa pe segmentul bauturilor de fructe nealcoolizate si al bauturilor fara alcool, cu marci precum Oasis, Schweppes, Pampryl, Pulco, Canada Dry, Ricqles, Brut de Pomme si Champomy.
Orangina este in prezent al doilea producator european de bauturi racoritoare fara alcool, potrivit proprietarilor.
Totusi, fuziunea ar putea pune probleme de concurenta in Japonia, deoarece noul grup ar fi de trei ori mai mare decat principalul competitor, Asahi Breweries. Acesta a achizitionat in 2009 bauturile detinute de Cadbury in Australia.