„Investitiile in marcile noastre focus, precum si strategia noastra de a ne concentra pe activele de baza ale companiei au contribuit la cresterea cifrei de afaceri cu 9% in 2009, comparativ cu 2008. In ceea ce priveste volumele de vanzari, in 2009 acestea au avut aceeasi evolutie ca si piata berii”, a declarat Jan Derck van Karnebeek (foto), director general Heineken Romania.
In 2009, piata de bere din Romania a scazut cu 13% (Asociatia Berarii Romaniei), fiind afectata de scaderea puterii de cumparare a romanilor.
„Este dificil de prevazut cum va evolua industria berii in 2010, data fiind situatia economica actuala inregistrata atat la nivel international, cat si la nivel national. Evolutia pietei berii depinde de mai multi factori, cum ar fi: puterea de cumparare a romanilor, obiceiurile de consum si evolutia economiei nationale. Cu toate acestea, noi gandim si actionam pe termen lung: suntem in industria berii de peste 145 de ani. Suntem in Romania pentru a ramane, pentru a investi in continuare in companie si in marcile noastre”, a conchis oficialul Heineken Romania.
Portofoliul de marci Heineken Romania cuprinde Heineken, Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Gosser, Schlossgold, Silva, Gambrinus, Harghita si Hategana. Heineken Romania are fabrici in Miercurea Ciuc, Targu Mures, Craiova si Constanta si 1.100 angajati.