Divizia Adezivi Tehnologii a Henkel Romania a lansat un program pentru 14 dintre distribuitorii companiei din toata tara, avand ca obiectiv imbunatatirea rezultatelor companiei si a partenerilor. Prin acest program, compania ofera distribuitorilor acces la instrumente de marketing si comunicare, tehnologii, aplicatii si know-how de piata.
Printre altele, distribuitorii vor avea acces la instrumente virtuale (site-uri Internet, microsite-uri), asistenta pentru vanzari promotionale profesionalizate, instruire atat pentru produse cat si pentru vanzari.
Infiintata in 1994 ca filiala a companiei Henkel Austria (devenita in 1998 Henkel Central Eastern Europe), Henkel Romania are in prezent 500 de angajati, iar portofoliul sau cuprinde peste 30 de marci, mii de produse, de la produse cosmetice, detergenti, adezivi comerciali si profesionali pana la tehnologii.
In cei 16 ani de la infiintarea sa in Romania, Henkel a lansat pe piata romaneasca marci din portofoliul international Henkel precum: Persil, Pur, Rex, Perwoll, Silan, Somat, Clin, Bref – dintre detergenti; Fa, Palette, Taft, Gliss, Schauma, Brillance, Syoss, Hattric, Vademecum dintre cosmetice; Ceresit, Thomsit, Moment, Super Attak, Loctite si Teroson – dintre adezivi si tehnologii.