„Rezultatul este cu atat mai bun cu cat, in ultima parte a anului trecut, au inceput sa se simta si in Romania efectele crizei mondiale, in special pe piata materialelor de constructii si pe piata valutara”, au apreciat reprezentantii companiei.
„Suntem increzatori in perspectivele de crestere pe termen lung ale afacerii Henkel din regiunea Europei Centrale si de Est”, a declarat Gunter Thumser, presedintele Henkel CEE.
Henkel CEE a inregistrat in 2008 o cifra de afaceri de 2,5 miliarde euro, in crestere cu 13% fata de anul precedent, contibutia diviziilor fiind de 44 % – divizia Detergenti, 43% – divizia Adezivi Tehnologii si 13% – divizia Cosmetice.
Infiintata in 1994 ca filiala a companiei Henkel Austria (devenita in 1998 Henkel Central Eastern Europe), Henkel Romania are in prezent circa 600 de angajati, iar portofoliul sau cuprinde peste 30 de marci, mii de produse, de la produse cosmetice, detergenti, adezivi comerciali si profesionali pana la tehnologii.
In cei 14 ani de la infiintarea sa in Romania, Henkel a lansat pe piata romaneasca un important numar de marci din portofoliul international Henkel, precum: Persil, Pur, Rex, Perwoll, Silan, Clin, Bref – dintre detergenti; Fa, Palette, Taft, Gliss, Schauma, Bac, Vademecum – dintre cosmetice; Ceresit, Thomsit, Moment, Super Attak, Loctite si Teroson – dintre adezivi si tehnologii.