Potrivit lui Michael O. Johnson, presedinte si CEO al Herbalife, acesta este cel mai mare volum de vanzari trimestriale din istoria de 30 de ani a companiei, ceea ce „a depasit de departe cele mai optimiste asteptari”.
In tari precum Statele Unite, Mexic si Corea, vanzarile au inregistrat cresteri de peste 10%.
Totodata, compania a raportat la finalul celui de-al doilea trimestru al acestui an un cash flow operational de 83 milioane de dolari si investitii in cheltuieli de capital de 12,3 milioane de dolari.
Pentru primele sase luni ale anului 2010, rezultatele financiare ale companiei Herbalife Ltd. indica vanzari nete la nivel mondial in valoare de 1,3 miliarde de dolari si profit net de 133 milioane de dolari.
Regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) a raportat in perioada aprilie-iunie vanzari de 127,5 milioane de dolari, in scadere cu 8,6% fata de aceeasi perioada a anului precedent.
Regiunea Americii de Nord a inregistrat vanzari de 242,8 milioane de dolari in T2, in crestere cu 21,1 procente, in timp ce in regiunea Asia-Pacific veniturile au sporit cu 52,8%, la 191,6 milioane de dolari.
In Mexic, nivelul volumelor de vanzari a fost de 137,8 milioane de dolari, iar in America de Sud si Centrala au fost raportare venituri de 96,2 milioane de dolarei, mai mici cu 1,9%.
Totodata, pe piata din China, Herbalife a avut vanzari de 41,2 milioane de dolari, in crestere cu 25,7% fata de T2 2009.
Afacerile companiei vor avansa cu 15-17% in 2010
Avand in vedere trendul din ultima perioada, prognozele companiei arata pentru cel de-al treilea trimestru al anului 2010 o crestere a vanzarilor nete cu 13 – 15 procente fata de aceeasi perioada a anului 2009.
Cheltuielile de capital in al urmatorul trimestru sunt asteptate sa se situeze la nivelul a 20 – 25 milioane de dolari.
In ceea ce priveste previziunile pentru anul fiscal 2010, acestea au fost revizuite la o crestere a vanzarilor nete cu 15 – 17% fata de anul anterior. Iar estimarile pentru cheltuielile de capital in 2010 au fost ridicate la 70 – 80 milioane de dolari.
Herbalife Ltd are aproape 30 de ani de existenta pe piata internationala, produsele companiei fiind distribuite in 73 de tari, printre care se afla si Romania, prin intermediul a 2 milioane distribuitori independenti.