„Scaderea cifrei de afaceri a fost pe fondul scaderii afacerilor clientilor nostri, chiar si peste 50%, care activeaza in industrii ca auto, constructii si HoReCa”, a declarat Razvan Nechita, directorul general al companiei.
Totodata, numarul total al angajatilor a scazut cu 20%, ajungand pana la 108 angajati la sfarsitul anului 2009.
„Efectele crizei au inceput sa se resimta inca de la inceputul anului 2009. A trebuit sa reactionam rapid. De aceea, din martie anul trecut, ne-am adaptat situatiei economice si una dintre masuri a fost sa apelam la o companie de consultanta specializata in managementul situatiilor de criza. Ca urmare a acestui fapt, am eficientizat activitatea si am implementat un control riguros al costurilor”, au spus reprezentantii companiei.
„Totodata, in a doua jumatate a anului 2009 s-a externalizat cea mai mai parte a sistemului logistic si am implementat un sistem CRM (Customer Relationship Management), tot in scopul eficientizarii activitatii de vanzari si a fluxurilor logistice”, au adaugat acestia
Efectele acestor masuri au fost cresterea productivitatii pe salariat cu 41%, imbunatatirea raportului vanzari/cost marfa cu 16%, iar profitabilitatea a crescut cu 40 % in primul trimestru al acestui an fata de aceeasi perioada a anului 2009.