Vanzarile reprezentantei din Ucraina au urcat cu 22,8%, iar ale celei din Rusia, cu 15,2%.
„Incheiem prima jumatate a anului cu o crestere de 27% peste anul trecut. Motoarele cresterii noastre au fost din nou Bergenbier si Beck’s. Un rol important l-au jucat inovatiile lansate de Bergenbier: PET-ul de fotbal si Bergebier ICE, foarte bine primite de consumatori”, a spus Mihai Ghyka, Director General InBev Romania.
Inbev inregistreaza in continuare cele mai bune rezultate in Europa Centrala si de Est, unde vanzarile totale au atins 14 milioane de hectolitri, in crestere cu 15% fata de aceeasi perioada a anului 2006. In America Latina Nord, procentul de crestere este de 3,5%, in Asia-Pacific – de 3,5%, iar America Latina si de Sud – de 10,1%.
InBev Romania detine pozitia a 3-a in industria berii, cu o cota de piata de 23% la mijlocul acestui an, conform companiei de cercetare de piata MEMRB Romania.
Prezenta de 13 ani pe piata, InBev Romania produce marcile Stella Artois, Beck’s, Bergenbier, Lowenbrau si Noroc si importa specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden.
Conform datelor furnizate de MEMRB Romania, piata berii din Romania a crescut, in prima jumatate a anului, cu 23%.
In luna mai, Interbrew Romania a preluat 50 % din acþiunile fabricii Romanian Efes Brewery de la Ploieºti si si-a schimbat denumirea in InBev Romania. In prezent, compania detine trei fabrici de bere, la Ploiesti, Blaj si Baia Mare.
Compania belgiana a inregistrat un profit net de 477 milioane de euro, in crestere cu 21% fata de acelasi semestru al anului trecut. Cifra de afaceri realizata in al doilea semestrul al acestui an a fost de 3.720 milioane de euro, cu 7,6% mai mare fata de acelasi semestru din 2006.
Dupa prima jumatate a anului 2007, rezultatele concernului multinational InBev arata o crestere organica de 4,6% comparativ cu primul semestru al anul anterior. Berea produsa de Interbrew este vanduta in peste 130 de tari.