Reteaua germana de magazine de tip discount a patruns pe piata romaneasca in anul 2005, iar in prezent are 29 de magazine, ultimul dintre ele fiind deschis in Zalau, la sfarsitul lui august.
Kaufland a investit, pana in prezent, in Romania 338 milioane euro si isi propune sa deschida alte 16 magazine, in principal in orasele mici si mijlocii, cu o investitie totala estimata la 130 mil. euro.
Anul trecut, compania a initiat un proiect in parteneriat cu Banca Europeana de Reconstructie si Dezvoltare (BERD), care presupune investitii de 300 milioane euro, pe termen lung, in Romania.
Divizia Kaufland face parte din concernul Lidl & Schwarz Co&KG. Grupul Schwarz a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de peste 44 miliarde de euro si are peste 200.000 de angajati in intreaga Europa. Pe plan international, retailerul german detine peste 800 de magazine in Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croatia, Romania si Bulgaria.