US Food Network, detinatoarea francizei KFC in Romania, va investi anul acesta pana la 1 milion de euro in expansiunea retelei de restaurante, inclusiv pe piata din Bucuresti, unde crede ca este loc pentru un total de 20-25 de unitati, au declarat reprezentantii companiei, citati de NewsIn.
„Momentan operam 11 restaurante KFC in Bucuresti, dar cu siguranta mai este loc pentru noi deschideri. Cred ca piata din Capitala ar putea asimila undeva la 20-25 de restaurante, insa depinde mult de marimea lor si de locul in care vor fi amplasate, nu numai de numarul potential de clienti”, au declarat reprezentanti ai US Food Network SA.
Compania va deschide pana la finele anului inca doua restaurante KFC, in urma unor investitii totale cuprinse intre 700.000 si 1 milion de euro. Unul dintre aceste restaurante va fi situat in mall-ul Liberty din Capitala, iar cel de-al doilea in mall-ul din Chisinau, Republica Moldova. Cel din urma este de altfel si prima unitate KFC deschisa de US Food Network SA in afara tarii.
Cele doua restaurante vor avea o suprafata de circa 160 metri patrati, fiecare.
Planurile de dezvoltare KFC au in vedere extinderea retelei si in 2009, cand sunt programate in medie opt deschideri noi, din care cel putin doua in Bucuresti.
Primul restaurant a fost deschis in 1996 pe locul fostului magazin Leonida din Bucuresti.
Compania a investit peste 8 milioane euro, in cei peste 10 ani de prezenta pe piata autohtona. Pentru a deschide o noua locatie KFC, sunt necesari in medie 300.000 de euro, suma variand in functie de locatie, pozitionare, numar de angajati sau suprafata.
In primele 6 luni din 2008, lantul de restaurante KFC a inregistrat pe piata autohtona, o cifra de afaceri de peste 18 milioane euro, in crestere cu 49% fata de aceasi perioada a anului trecut.