Garofeanu a mentionat ca noii clienti sunt importanti, fara a preciza insa vreun nume.
Knauf Insulation a prezentant luni, in premiera pe piata locala, noi produse de vata minerala de sticla ecologice, care vor inlocui gama comercializata de companie in prezent.
Diferenta dintre vechile si noile produse consta in liantul folosit la obtinerea lor. Spre deosebire de liantul chimic, utilizat la vechile produse, cel ecologic se produce cu un consum de energie mai mic.
Pentru promovarea noilor produse pe piata locala, compania va aloca jumatate din bugetul de marketing pe acest an, in valoare de 100.000-150.000 euro.
Promovarea se va face in principal prin prezentari de mostre pe santiere, in fata clientilor si companiilor de constructii.
Knauf Insulation a lansat recent noile produse de vata minerala pe alte piete, precum cele din Marea Britanie si Statele Unite.
Pe piata locala a produselor de vata minerala, estimata la 50 mil. euro, grupul german Knauf concureaza cu francezii de la Saint Gobain Isover, care detin o unitate de productie de vata minerala la Ploiesti.
Anul trecut, Knauf Insulation Romania a inregistrat o cifra de afaceri de 7 mil. euro, peste asteptari, iar pentru 2009 estimeaza o crestere de 20%.
Knauf Insulation are aproximativ 5.000 de angajati in peste 50 de tari din intreaga lume si 30 de unitati de productie in Europa, Rusia, Marea Britanie si Statele Unite. Divizia de materiale izolante a grupului german Knauf a inregistrat in 2007 o cifra de afaceri de peste 1 miliard euro.