„M-a astept categoric ca, odata ce vom putea analiza situatia si ne vom putea forma o parere, sa crestem numarul de locuri de munca din Marea Britanie, inclusiv pe segmentul de productie”, a aratat Osanloo, desemnat de grupul american drept responsabil pentru integrarea Cadbury in grup.
Odata ce va intra sub umbrela Kraft, Cadbury va adopta o atitudine mai agresiva privind investitiile in marketing si advertisnig, a mai afirmat Osanloo.
Totodata, oficialul Kraft a calificat drept „nefericit” ca producatorul britanic de dulciuri a fost nevoit in trecut, in repetate randuri, sa efectueze reduceri de personal la cele doua fabrici principale din Marea Britanie, de la Somerdale, in apropiere de Bristol, si Bourneville, de langa Birmingham.
Kraft va prelua participatia majoritara la Cadbury printr-o tranzactie care evalueaza compania britanica la 11,7 miliarde lire sterline (19,1 miliarde de dolari), in baza unui acord incheiat saptamana trecuta.kr