„Daca puteti sa atacati concurenta, faceti-o pentru ca nu va veti mai intalni prea curand cu aceasta ocazie”, a spus Marcu.
Potrivit lui, compania a incercat sa se repozitioneze in criza prin crearea de servicii noi, cum ar fi pachete medicale personalizate si altele care includ o perioada de acces gratuit la servicii.
Marcu a mentionat ca Medlife a redus totodata noile angajari: „Am fost uimiti cat de multe se pot face cu atat de putini oameni”.
„Fiind o companie foarte lichida, nu am pus presiune pe clienti. Le-am oferit de fiecare data rescadentari si termene de plata mai mari”, a spus Marcu.
Acesta a precizat ca majoritatea clientilor au depasit perioadele de dificultati financiare cu care s-au confruntat in special in lunile februarie-aprilie. Daca in acea perioada termenul se plata s-a extins pana spre 50 de zile, fata de 40 – 45, cat era la inceputul anului, in prezent datoriile se achita la un interval chiar mai redus fata de inceputul anului, a mai spus Marcu.
Medlife, afacere dezvoltata de familia Marcu, a vandut 36,25% din actiuni fondului privat de investitii al Societe Generale Asset Management, valoarea tranzactiei fiind de peste 20 milioane euro. In urma tranzactiei, familia Marcu a ramas actionarul majoritar al companiei.
Potrivit lui Mihai Marcu, banii nu vor fi pastrati in companie, ci se vor indrepta spre noi investitii: o firma importatoare de yachturi si ambarcatiuni de agrement, doua complexuri hoteliere specializate in turism – training si un complex rezidential cu marina proprie.
Principalii competitori de pe piata serviciilor medicale private sunt Medlife, Centrul Medical Unirea, Gral Medical, Medicover. Piata de profil valora anul trecut 350 de milioane de euro, pentru anul in curs fiind estimata o majorare de 15%.