„Din punct de vedere valoric cresterea fata de aceeasi perioada a anului trecut este de 106%, vanzarile practic dublandu-se. Factorul de crestere a fost brandul ‘Matache Macelaru’, ce a fost lansat oficial la sfarsitul lunii februarie”, a precizat Radu Dumitrescu, brand manager Principal Company, pentru NewsIn.
„Obiectivul stabilit la sfarsitul anului trecut pentru primul semestru din 2008 a fost realizat in proportie de 95%. Scopul nostru este in continuare atingerea celor 40 de milioane estimate anterior. Tinand cont de contexul actual din industrie, planurile noastre pentru acest final de an vor fi singurele ce vor trebui adaptate”, a declarat Radu Dumitrescu.
Principal Company este producatorul brandurilor Principal, Salonta si Matache Macelaru si detine doua fabrici de mezeluri, in Filipestii de Padure, pentru mezelurile fiert-afumate, si in Salonta, pentru mezelurile crud-uscate.
Pentru acest an, avem in plan sa extindem semnificativ portofoliul de produse, iar acest lucru se va intampla la nivelul tuturor brandurilor”, a mai declarat brand managerul Principal.
Principal Company imprumuta 2 mil.euro pentru extinderea business-ului
Producatorul de mezeluri Principal Company va contracta un credit de doua milioane euro pentru refinantatea unui credit si marirea capitalului de lucru.
Radu Dumitrescu a declarat, pentru NewsIn, ca linia de finantare va fi garantata pe baza unei garantii ipotecare asupra unor imobile si terenuri in suprafata totala de 37.412 metri patrati.
„Din creditul mentionat, o parte va fi folosita la refinantarea unui credit contractat anterior, restul urmand a fi folosit la marirea capitalului de lucru, ca urmare a dezvoltarii activitatii companiei si a nevoii de sustinere a obiectivelor vizate”, a spus brand managerul Radu Dumitrescu.