Compania isi continua astfel expansiunea concretizata in acest an prin deschiderea hyperclinicii din zona Unirii din Capitala si a laboratorului de analize medicale din Cluj-Napoca.
Suma de 2,5 milioane de euro investita pentru hyperclinica din Timisoara va fi alocata pentru amenajarea cladirii, dotarea cu echipamente medicale, recrutarea si pregatirea personalului medical. Investitiile numai in dotarea cu echipamente se ridica la 1,5 milioane de euro.
Hyperclinica MedLife Timisoara are 53 de angajati, dintre care 26 sunt medici si 10 asistenti medicali ce au fost recrutati special pentru noua locatie.
„Timisorenii au acum posibilitatea sa beneficieze de servicii medicale integrate: analize de laborator, imagistica si consultatii de ambulator in aceeasi locatie”, a declarat Mihail Marcu, presedinte MedLife.
Hyperclinica MedLife Timisoara este situata in zona Garii de Nord din Timisoara si se intinde pe o suprafata de 1.500 metri patrati, are 3 etaje si include un laborator de analize de chimie, hematologie, imunologie si bacteriologie, imagistica (ecografie 2D, 3D si 4D, radiologie si osteodensimetrie), si un numar de 25 de cabinete medicale pentru numeroase specialitati medicale: ORL, oftalmologie, dermatologie, ginecologie, pediatrie, psihologie, reumatologie, cardiologie, medicina interna, medicina muncii etc.
Deschiderea unitatii este inclusa in planul de extindere agreat cu International Finance Corporation (IFC), care a devenit actionar al MedLife in octombrie 2006. Parteneriatul cu IFC prevede ca MedLife sa investeasca 25 milioane dolari (circa 20 milioane euro) in constructia a 5 hyperclinici si spitale private in Timisoara, Cluj-Napoca, Iasi, Brasov si Constanta.
In 2007, MedLife a obtinut o cifra de afaceri de 12,7 milioane euro, in crestere cu 67% comparativ cu anul 2006, cand cifra de afaceri a fost de 7,5 milioane euro. Pentru 2008, compania a bugetat o cifra de afaceri de 22 de milioane de euro, in crestere cu peste 75% comparativ cu anul 2007.
MedLife are un numar de 130.000 de abonati din peste 1.300 de companii, iar pe segmentul clientilor platitori per serviciu, a inregistrat o crestere de 72% in 2007 fata de anul anterior.