Reprezentantii Medlife sustin ca acest proiect reprezinta primul hotline medical privat din Romania.
Serviciile de linii telefonice de urgenta oferite de unii concurenti ai Medlife sunt disponibile doar abonatilor.
Ideea infiintarii acestui hotline a venit ca urmare a numarului foarte mare de solicitari inregistrate pentru ambulanta la 112 care nu sunt solutionate in totalitate.
Potrivit ultimelor date statisitce ale Sistemului National Unic pentru Apeluri de Urgenta, parte a Ministerului Comunicatiilor si Societatii Informationale, in primele 5 luni ale acestui an, au fost inregistrate peste 5,5 mil. de apeluri telefonice pentru ambulanta la nivel national, dintre care 2 mil. in Bucuresti.
Pentru a pune in functiune noua linie telefonica, reprezentantii Medlife vor infiinta un departament operational asistat de 16 medici generalisti care vor fi la dispozitia pacientilor 24 din 24 de ore.
Reprezentantii Medlife au precizat ca toate apelurile vor fi inregistrate, iar orice forme de abuz, in sensul utilizarii unui limbaj neadecavat sau a apelurilor multiple nejustificate, va fi sesizate autoritatilor competente.
Investitia in acest proiect se ridica la 450.000 de euro, lansarea acestuia fiind planificata pentru septembrie 2009. La ora actuala, reprezentantii companiei sunt in negocieri avansate pentru alegerea unuia sau mai multor operatori telefonici.
Medlife activeaza pe piata din Romania din 1996, fiind in acest moment cel mai mare operator de serviciile medicale private de pe piata locala. Printre concurentii companiei se numara firme ca Medicover, Centrul Medical Unirea si Gral Medical.