„Cel mai important motor de crestere a fost atragerea clientiilor deserviti anterior de concurenta”, au spus reprezentantii Medlife, liderul pietei serviciilor medicale private din Romania.
Printre cei mai importanti noi clienti din portofoliul Medlife din acest an se numara: BRD, Vodafone, Philip Morris, Deloitte, Intercontinental, Avon, Ogilvy, Dorna, Elly Lilly, Pagini Aurii, Colas, si cateva case de avocatura.
De asemenea, compania este in negocieri avansate pentru finalizarea a altor 5-6 tranzactii cu grupuri de companii de mari dimensiuni.
Medlife a raportat la sfarsitul anul trecut un numar de 170.000 de abonati, dublu fata de 2007. Pentru anul acesta, compania isi propune sa creasca numarul de abonati si sa atinga o cota de piata de 40% pe segmentul abonamentelor medicale.
Reprezentantii Medlife sustin ca abonamentele medicale raman printre cele mai importante beneficii oferite de angajatorii romani angajatilor, mai ales in aceasta perioada, cand marea majoritate a companiilor reduc subsantial cheltuielile.
Medlife activeaza pe piata din Romania din 1996, fiind in acest moment cel mai mare operator de serviciile medicale private de pe piata locala.
La ora actuala, Medlife isi desfasoara activitatea in 4 hiperclinici din Bucuresti si din tara, 5 laboratoare proprii de analiza, 28 de centre medicale si este in colaborare cu peste 100 de clinici medicale partenere din toata tara.
De asemenea, Medlife detine cel mai mare spital privat din tara, Life Memorial Hospital. Compania are in prezent aproximativ 1.000 de angajati.
Principalul actionar al Medlife este familia Marcu, iar IFC, divizia de finantare privata a Bancii Mondiale, detine 20% din actiuni.