Cifra de afaceri a companiei a evoluat pe fondul lansarii noului centru medical din Ploiesti, diversificarii serviciilor oferite in clinicile existente, atragerii unor clienti corporate noi si, nu in ultimul rand, cresterii numarului de persoane fizice care au apelat la serviciile Medsana in primele sase luni ale anului 2009.
In comparatie cu anul trecut, numarul de abonamente corporate Medsana a crescut cu 15%, segmentul de retail – persoane fizice inregistrand si el o crestere de 20%.
Medsana estimeaza pana la finele anului 2009, o cifra de afaceri de aproximativ 7,5 milioane euro .
De asemenea, compania isi va continua planurile de investitii prevazute pentru acest an, care prevad inaugurarea a doua noi clinici in Bucuresti, precum si reluarea discutiilor si stabilirea detaliilor referitoare la spitalul Medsana.
„In primul semestru al acestui an, ne-am concentrat atentia pe diversificarea serviciilor Medsana si pe investitiile in aparatura medicala ultra-performanta pentru toate clinicile pe care le detinem, in concluzie, pe consolidarea pozitiei Medsana pe piata de profil”, a declarat Vassilis Chaniotis, director general Centrul Medical Medsana.
„Inceputul anului l-am rezervat sondarii pietei de profil, a dinamicii si evolutiei acesteia in conditiile actualei crizei financiare”, a adaugat oficialul Medsana.
Reteaua Medsana cuprinde in prezent doua centre medicale in Bucuresti: Primaverii si Cotroceni, un centru medical multidisciplinar in Ploiesti si un laborator acreditat ISO.
Medsana ofera consultanta medicala in peste 25 de specialitati si peste 400 de teste de laborator.