Cea de-a doua editie a Metro Expo se desfasoara in perioada 23-26 octombrie in Pavilionul central Romexpo din Capitala.
Expozitia se va intinde pe o suprafata de circa 15.000 metri patrati si va cuprinde peste 400 de furnizori participanti, 300 de oferte comerciale si peste 20 de solutii propuse de Metro.
„Am incercat sa selectam cei mai mari clienti ai nostri, de acest proces ocupandu-se directorii magazinelor Metro care au ales si clientii cu potential de crestere. Editia din acest an speram sa se situeze la acelasi nivel cu cea din anul trecut, cand am avut circa 100.000 de vizitatori”, a mai spus Cucu.
Metro Cash&Carry este reprezentat in 29 de tari cu peste 600 de magazine cash&carry. Cu peste 100.000 de angajati, la nivel mondial, compania a atins vanzari de 31,7 miliarde euro. Metro Cash&Carry este o divizie de vanzari a Metro Group.
In anul 2007, vanzarile Metro Group au atins cifra de 64,3 miliarde euro. Compania numara peste 280.000 de angajati si opereaza in aproximativ 2.200 de locatii din 31 de tari.
Metro Cash&Carry Romania este o parte integranta a Metro Cash&Carry International. Metro Cash&Carry s-a lansat oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996. Astazi, reteaua de magazine numara 23 de centre de distributie.