Intins pe o suprafata totala de peste 13.000 mp, acest nou magazin a necesitat o investitie intre 15 – 20 milioane de euro, care duce totalul investitiilor Metro Cash & Carry in Romania la aproximativ 500 milioane de euro.
„Deschiderea noului centru de distributie reprezinta evidenta faptului ca Bucurestiul este o piata in continua dezvoltare, care isi mentine inca un potential de crestere remarcabil”, a declarat Dusan Wilms, director general Metro Cash & Carry Romania.
Suprafata totala de vanzare de aproximativ 8.300 de metri patrati cuprinde aproximativ 19.000 de articole alimentare si nealimentare. Noul magazin are peste 250 de angajati.
In comparatie cu alte unitati Metro Cash & Carry, au fost marite semnificativ zonele destinate raioanelor de peste, legume-fructe, precum si toate raioanele de produse alimentare uscate (conserve, dulciuri, tutun, vinuri si spirtoase), iar raioanele de birotica, electrice electrocasnice si menaj au fost rearanjate.
Metro Cash & Carry este reprezentata in 30 tari cu aproximativ 670 de magazine cash & carry. Cu peste 100.000 angajati in intreaga lume, compania a atins vanzari de aproximativ 31 miliarde euro in 2009.