„In noua formula, Metro Cash & Carry Constanta 1 reprezinta una dintre cele mai moderne locatii apartinand retelei de distributie a companiei, cu o investitie de aproximativ 6 milioane euro”, a declarat Vladimir Vava, director operational Business Unit Metro Cash & Carry Romania & Moldova.
Magazinul remodelat dispune de o suprafata de vanzare de 8.650 metri patrati (dupa o crestere de 26% fata de suprafata initiala de vanzare) si de un numar de 265 de angajati.
Departamentul denumit Garden Center are destinata o suprafata de 245 mp. Suprafata raioanelor Birotica si Media s-a extins cu aproximativ 90%, cu acces direct catre articolele din zona Office-Media.
In acelasi timp, a fost creat un punct de informatii in zona Birotica, avand drept scop o mai buna relatie si legatura cu clientii profesionisti.
Suprafata raionului Detergenti-Cosmetica s-a extins cu 75%, iar cea a raionului Menaj – cu 77%. De asemenea, suprafata raionului Congelate s-a marit cu 68%, iar pentru Delicatese, a crescut cu 66%.
Metro Cash & Carry Romania este o parte integranta a Metro Cash & Carry International, lansat oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie din Bucuresti.
Astazi, reteaua de magazine numara 24 de centre de distributie: in Bucuresti – 4 centre (Militari, Voluntari, Berceni si Baneasa), in Brasov, Constanta si Timisoara cate 2 centre si cate un centru in orasele Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Pitesti, Tg. Mures, Arad si Deva.
Metro Cash & Carry Romania este implicata in implementarea si dezvoltarea aceluiasi concept de vanzare si pe piata din Republica Moldova, unde in prezent opereaza cu 3 centre, 2 dintre ele fiind in Chisinau, iar al treilea in orasul Balti.
Metro Cash & Carry este reprezentat in 29 de tari cu peste 600 de magazine. Cu peste 100.000 de angajati, la nivel mondial, compania a atins anul trecut vanzari de 31,7 miliarde euro. Metro Cash & Carry este o divizie de vanzari a grupului Metro, unul dintre liderii comertului la scara mondiala. In anul 2007, vanzarile grupului au atins cifra de 64 miliarde euro.