Observatiile directe privind fluxul de cumparatori in magazine, conditiile de trafic aglomerat din Capitala, ritmul obisnuit de consum si aprovizionare al profesionistilor HoReCa (hoteluri, restaurante, catering) si al comerciantilor au determinat acest nou interval orar de functionare, au explicat reprezentantii companiei.
„In 2007 am implementat pentru o perioada determinata programul non-stop pentru magazinele din Bucuresti. Am observat ca orele preferate pentru cumparaturi sunt 5:30 – 23:30, fluxul intre orele 24.00 si 5.00 fiind de maxim 2% din totalul unei zile”, a declarat Andrada Paun-Vrapciu, Head of Corporate Communication MCC Romania & Moldova.
Incepand cu data de 1 martie 2009, cele 4 magazine MCC din Bucuresti – Baneasa, Militari, Berceni si Voluntari – vor functiona conform noului program. Toate celelalte magazine Metro din tara mentin programul de pana acum si anume 6:00 – 22:00.
„Modificarea programului de functionare nu este dictata de catre contextul economic actual si nu afecteaza politica de personal, fiind vorba de o reasezare si concentrare a resurselor”, a explicat Andrada Paun-Vrapciu.
Aceasta reasezare inseamna mai multe case deschise, mai multi operatori pentru aprovizionarea la raft si o asistenta pe raion corespunzatoare numarului de cumparatori, a adaugat Vrapciu.
Metro Cash & Carry este reprezentat in 29 de tari cu peste 650 de magazine cash&carry. Cu peste 100.000 de angajati, la nivel mondial, compania a atins vanzari de 31,7 miliarde euro.